BON VIATGE ESTIMADA EMILIA

Estimada Emilia, em va sorpendre la teva mort. Sé que estaves molt malalta, sé que has tingut molt mala sort, doncs sorties d'una per entrar en una altra, i tot i així, vaig enfadar me la tarda de la teva partida. No pas amb tu, sí amb la mort, amb la vida. M'haguès agradat que el teu procés fos diferent, m'haguès agradat haver estat al teu costat per despedir-me, i tot va ser tan ràpit ....tot el matí a prop meu, un dia més al teu dia a dia, rodejada de les teves companyes, de les meves rutines, esmorzar, acompanyar al bany, fer activitats, sortir al jardí.....et mirava i m'acostava a tu de tant en tant a veure com estaves, et vaig treure la jaqueta, et vaig fer petons, et parlava i després seguia a lo meu....i al final la Maite decidí dur te al llit, alguna cosa no marxava bé. Correcuites....vaig entrar a la teva habitació, estirada al llit, la meva companya mirava de trobar te el pols, i jo ja ho vaig saber només mirar te. Havies marxat.
I he plorat i encara ploro. Sento que mai acabaré d'acostumar me a les despedides, malgrat siguin necessaries, siguin llei de vida. T'he estimat Emília, i m'he sentit estimada per tu. Trobaré a faltar el teu somriure especial, les teves mirades que tan deien. I agraeixo a la Vida haver me creuat amb tu.
Bon Viatge Emília!!!! a reveure.....



e

















Comentarios

Entradas populares de este blog

Donar Vida al anys

ABRIL

CARNIVAL D'ANIMALS, EMOTICONOS I ALTRES HISTÒRIES